• 1396/06/14 - 11:25
  • تعداد بازدید خبر : 70
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

راه اندازی درگاه ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

به منظور افزایش رضایتمندی ذینفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به ویژه بیماران، همراهان و پرسنل برای ارسال پیشنهادات و انتقادات، درگاه ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی شد.


به گزارش روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان 17 شهریور رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ این درگاه به منظور افزایش رضایتمندی ذینفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به ویژه بیماران، همراهان و پرسنل برای ارسال پیشنهادات، انتقادات و موارد مورد انتظار، به درخواست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری واحد it ایجاد و راه اندازی شد. تصویر، صدا و متن از طریق این درگاه قابل ارسال است.
بی شک سازمانی که کارکنان آن با یکدیگر، ارباب رجوع و سایر سازمان ها ارتباطات موثر نداشته باشد نمی تواند توانمندی های لازم را برای اجرای وظایف خود کسب کند . از سوی دیگر، برقراری ارتباط، بستری مناسب برای مبادله اطلاعات، دانش و تجربیات می باشد.
همچنین، ارتباط برای هماهنگی فعالیت های گروهی، اجرای وظایف رهبری و انجام وظایف مدیریتی لازم است، در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل موثر بر ارتباطات، گروه های رسمی و غیررسمی، روش های بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطی در سازمان حائز اهمیت است. بنابراین برای دستیابی به حداکثر بهره‌وری در سازمان ها، سیستم ارتباطات باید به گونه‌ای باشد که در همه حال اطلاعات مربوطه را در اختیار مدیران برای برنامه ریزی و تعیین الویت ها قرار دهد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 29493
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین بروز رسانی : 1396/06/14 11:25