مهتاب دهقانزاده |
|
|
سمت: مسئول اعتباربخشی و بهبود کیفیت |
||
تحصیلات: کارشناسی پرستاری |
||
تلفن داخلی: 402 (شماره تلفنهای بیمارستان) |
||
تلفن مستقیم: - |
||
فکس: 33369262 (پیششماره: 013) |
||
ایمیل اداری: - |
||
سوابق: - مسئول اعتباربخشی و بهبود کیفیت بیمارستان 17 شهریور رشت از 1390/9/1 تاکنون |
||
|
||
|
طیبه شیرمحمدی |
|
|
سمت: کارشناس اعتباربخشی و بهبود کیفیت
|
||
تحصیلات: کارشناسی پرستاری |
||
تلفن داخلی: 403 (شماره تلفنهای بیمارستان) |
||
تلفن مستقیم: - |
||
فکس: 33369262 (پیششماره: 013) |
||
ایمیل اداری: - |
||
سوابق: - کارشناس اعتباربخشی و بهبود کیفیت مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی 17 شهریور رشت از 1395/4/1 تاکنون |
||
|
||
|
شرح وظایف دفتر بهبود کیفیت و اعتباربخشی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی 17 شهریور رشت
■ تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان با هدایت تیم مدیریت اجرایی بیمارستان
■ تعیین و نشر بیانیه رسالت بیمارستان در سطح واحدهای مختلف بیمارستان
■ تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان در موضوعات بالینی و غیر بالینی (مدیریت، امور مالی، خدمات پزشکی، خدمات پرستاری، خدمات عمومی و پشتیبانی، خدمات پاراکلینیک)
■ هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیتهای بهبود کیفیت در بیمارستان
■ پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت، دادهها، اقدامات و مداخلات مدیریتی از طریق تحلیل شاخصها
■تدوین سیستمها و فرایندهای بیمارستان منطبق بر اصول بهبود کیفیت طراحی شده
■ تدوین شاخصهای مهم عملکردی اختصاصی، فابل اندازهگیری، قابل دستیابی و زماندار جهت فرایندهای مختلف بیمارستان
■تهیه گزارش سالیانه برنامه بهبود کیفیت بیمارستان
■ تدوین برنامه عملیاتی سالیانه، پیشبرد، هماهنگ و یکپارچهسازی برنامههای بهبود کیفیت، ارتقای ایمنی بیمار در راستای الگوی اعتبار بخشی
■تصویب و ابلاغ خط مشی و روشهای دریافتی از واحدهای مختلف بیمارستان
■نظارت بر روند و اجرای خط مشی رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات در بیمارستان
■ هماهنگی برگزاری کمیتههای بیمارستان و رهگیری اجرای مصوبات
■ ابلاغ و هماهنگی در اجرای راهنماهای طبابت بالینی در سطح واحدهای مختلف بیمارستان
■ نظارت بر فرایند مراقبت از بیمار از بدو ورود به بیمارستان تا لحظه ترخیص و پیگیری "رضایت بیماران" از خدمات بیمارستان
■ تامین، حفظ و ارتقای ایمنی بیمار، همراهان و کارکنان
■ ارائه خدمات با کیفیت و ایمن با محوریت بیمار
■ برقراری سیستمی که به ما اطمینان میدهد استانداردهای عالی خدمت رعایت میشوند.