مطالب آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی و توانمند نمودن شما در خودمراقبتی، از منابع معتبر آموزش به بیمار تهیه و چندین بار از نظر محتوا تحت بررسی قرار گرفته است و پس از تایید کارگروه آموزش سلامت مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی 17 شهریور و با توجه به استانداردهای رسانه‌های آموزشی در قالب پمفلت، کتابچه، فیلم  و فایل صوتی آماده شده است.

 

 

فاطمه پوردقت کار

سوپروایزر آموزش سلامت

 

 

 

کانال آموزش به بیمار "حامیان NICU"

بخش مراقبت ویژه نوزادان (NICU) مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور رشت، با هدف توانمندسازی والدین در امر خودمراقبتی اقدام به تشکیل دو کانال آموزش به بیمار با عنوان حامیان NICU نموده است. گروه اول با عنوان  "گروه حامی بیماران بستری NICU" با هدف ارایه‌ی آموزش خودمراقبتی مانند شیرمادر و آموزش در خصوص روند درمان، داروهای مصرفی و ...تشکیل گردیده است که تمام بیماران پس از بستری در بخش مراقبت های ویژه نوزادان به این گروه جهت آموزش دعوت خواهند شد و در صورت بهبود بیماری و انتقال بیماران به بخش گروه را ترک کرده اما بیماران با اثربخشی آموزش ضعیف، نوزادان نارس و نوزادان نیازمند خدمات مراقبتی خاص مانند نیاز به گاواژ و .... به گروه دوم با نام "گروه حامی" دعوت می شوند و عضویت مادر تا رسیدن به سطح توانمندی مناسب در این گروه ادامه خواهد داشت.  در صورت تمایل به عضویت یا هر گونه سوال در این زمینه می توانید با شماره‌ی ۳۳۳۶۹۰۳۱-۰۱۳ تماس حاصل فرمایید.

 

گروه مجازی آموزش به بیمار " گل‌های دیالیز"

بخش دیالیز مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی 17 شهریور رشت، با هدف ارتقای سطح سلامت و توانمندسازی والدین کودکان دیالیزی در خودمراقبتی، اقدام به تشکیل کانال آموزش به بیمار با عنوان نبض زندگی نموده است در صورت تمایل به عضویت یا هر گونه سوال در این زمینه می‌توانید با شماره‌ی  ۳۳۳۶۹۹۹۱-۰۱۳  داخلی 326 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

لینک کوتاه این صفحه:

https://17shahrivar.gums.ac.ir/XJnf

آخرین بروز رسانی : 1402/11/15
آرشیو